Akademickie Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-Edukacyjnych

Kadry dla mazowsza

Zapraszamy na bezpłatne szkolenia:

1. PRACOWNIK BIURA PODRÓŻY / AGENCJI TURYSTYCZNEJ

2. OBSŁUGA RECEPCJI I MARKETING USŁUG HOTELARSKO-GASTRONOMICZNYCH

3.OBSŁUGA KELNERSKA

      Akademickie Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-Edukacyjnych organizuje bezpłatne szkolenie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

      „Kadry dla Mazowsza” to cykl bezpłatnych szkoleń organizowanych na terenie województwa mazowieckiego.

Zapraszamy osoby:

- odchodzące z rolnictwa tj. rolników ubezpieczonych w KRUS lub ich domowników

ROLNIK- pełnoletnia osoba fizyczna ubezpieczona w KRUS, zamieszkująca
 i prowadząca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osobiście i na własny rachunek, działalność rolniczą w pozostającym w jej posiadaniu gospodarstwie rolnym, w tym również w ramach grupy producentów rolnych, a także osoby, które przeznaczyły grunty prowadzonego przez siebie gospodarstwa rolnego do zalesienia.

DOMOWNIK- osoba bliska rolnikowi, która: a) ukończyła 16 lat, b) pozostaje z rolnikiem we wspólnym gospodarstwie domowym lub zamieszkuje na terenie jego gospodarstwa rolnego albo w bliskim sąsiedztwie, c) stale pracuje w tym gospodarstwie rolnym i nie jest związana z rolnikiem stosunkiem pracy (wymogi zawarte w punktach a, b i c muszą być spełnione równocześnie).

- pełnoletnie

- zamieszkujące województwo mazowieckie

 

Celem szkoleń jest uzyskanie nowego zawodu i podwyższenie kwalifikacji osób zamierzających odejść z rolnictwa.

Szkolenia ukierunkowane są na rozwój umiejętności praktycznych oraz poznanie tajników profesjonalnej obsługi klienta. 

 

W RAMACH KAŻDEGO SZKOLENIA ZAWODOWEGO OBECNY BĘDZIE MODUŁ JĘZYKA ANGIELSKIEGO -

RÓŻNE POZIOMY ZAAWANSOWANIA (60 h)

 

Zapraszamy na bezpłatne szkolenia:

1.     PRACOWNIK BIURA PODRÓŻY / AGENCJI TURYSTYCZNEJ
(36 h +  60 h język angielski)

-          Podstawowe informacje o turystyce i ruchu turystycznym w Polsce

-          Rozwój turystyki w regionie

-          Partnerstwo publiczno-prawne

-          Regiony turystyczne

-          Produkty sieciowe – efektywne kreowanie sieciowych produktów turystycznych

-          Nowoczesna obsługa klienta

-          Techniki sprzedaży

2.     OBSŁUGA RECEPCJI I MARKETING USŁUG HOTELARSKO-GASTRONOMICZNYCH
(36 h +  60 h język angielski)

-        Prawidłowa organizacja pracy w recepcji

-        Prowadzenie dokumentacji

-        Rezerwacja – organizacja działu lub realizacja przez recepcję

-        Podstawowa rola i obowiązki recepcji

-        Profesjonalna obsługa klienta przez telefon

-        Psychologiczne aspekty obsługi gości hotelowych

-        Etyka w zawodzie

-        Podstawy prawne dotyczące pracy w recepcji w zakładzie hotelarskim

-        Istota i miejsce marketingu w hotelarstwie i gastronomii

-        Proces podejmowania decyzji zakupu usług hotelarsko-gastronomicznych i zachowania nabywcy

-        Segmentacja rynku hotelarsko-gastronomicznego

-        Rozwój profesjonalnych umiejętności komunikacji interpersonalnej dla pracowników branży hotelarsko-gastronomicznej

-        Hotel i zakład gastronomiczny jako produkt marketingowy

-        Kanały dystrybucji produktu hotelarskiego i gastronomicznego

-        Polityka cen

-        Promocja usług turystycznych

3.      OBSŁUGA KELNERSKA
(36 h +  60 h język angielski)

-          Sylwetka kelnera

-          Organizacja pracy kelnera

-          Formy i techniki obsługi gościa

-          Pozostałe funkcje kelnera

-          Psychologiczne aspekty obsługi gości

 

Dodatkowo w ramach projektu oferujemy uczestnikom szkolenia:

  • przygotowanie Indywidualnego Planu Działania
  • doradztwo zawodowe

porady z wykorzystaniem standaryzowanych metod ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, zmianę zatrudnienia
w tym badanie zainteresowań i uzdolnień zawodowych;

  • doradztwo interpersonalne

uczestnicy nauczą się aktywnych postaw życiowych, skutecznego realizowania celów życiowych, asertywności oraz metod radzenia sobie ze stresem.

W ramach szkolenia zapewniamy:

- wykwalifikowaną kadrę wykładowców

- materiały szkoleniowe

- catering

- ubezpieczenie

- zwrot kosztów dojazdu

- zaświadczenie o ukończeniu kursu

Szkolenie realizowane będzie w formie zjazdów odbywających się od poniedziałku do piątku lub w formie zjazdów weekendowych (piątek-niedziela) - w zależności od preferencji grupy.

Cykl szkoleniowy zakończony będzie testem wiedzy. Po jego pozytywnym zaliczeniu absolwenci otrzymają zaświadczenie
o ukończeniu kursu zgodne  Rozporządzeniem MEN.

KONTAKT:

ASISE

ul. Żeromskiego 65/209, 26-610 Radom

tel: 535 995 166

tel: 48 360 00 12

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Aktualne projekty

Zapoznaj się z naszą aktualną ofertą szkoleniową

Dowiedz się więcej